Знаете, че по всяко време можете да видите актуална информация за посещенията във вашия уебсайт. Можете да видите броя посетени страници, информация за самите посещения и името на сайта, който ги е изпратил (ако има такъв).
В тази статия искаме да ви покажем един трик, с който можете по-лесно да анализирате посещенията, които са вследствие на натискане на бутон или връзка.
Нека си представим следната ситуация:
Споделяте адреса на вашия уебсайт на две места във Facebook. Едното е вашият профил, а другото е Facebook група. На двете места ще се покаже връзка и когато някой натисне тази връзка, той ще бъде пренасочен към вашия уебсайт. В информацията за посещенията ще видите източника "Facebook", но няма да знаете от кое място точно е дошъл той (вашия профил или групата).
Ако добавите “?-vssource=TEKST” след адреса на сайта си, вместо "Facebook" ще видите това, което сте поставили на мястото на “TEKST”.
Ето примери за адреси, който включват този трик:
https://example.alle.bg?-vssource=facebook-profile
https://example.alle.bg?-vssource=grupa1
Може да използвате този подход и когато създавате връзки в имейли и пускате реклами в Google и Facebook. Естествено това не е напълно подходящо за места, където се вижда целият адрес, така че използвайте го разумно.
В тази статия искаме да ви покажем един трик, с който можете по-лесно да анализирате посещенията, които са вследствие на натискане на бутон или връзка.
Нека си представим следната ситуация:
Споделяте адреса на вашия уебсайт на две места във Facebook. Едното е вашият профил, а другото е Facebook група. На двете места ще се покаже връзка и когато някой натисне тази връзка, той ще бъде пренасочен към вашия уебсайт. В информацията за посещенията ще видите източника "Facebook", но няма да знаете от кое място точно е дошъл той (вашия профил или групата).
Ако добавите “?-vssource=TEKST” след адреса на сайта си, вместо "Facebook" ще видите това, което сте поставили на мястото на “TEKST”.
Ето примери за адреси, който включват този трик:
https://example.alle.bg?-vssource=facebook-profile
https://example.alle.bg?-vssource=grupa1
Може да използвате този подход и когато създавате връзки в имейли и пускате реклами в Google и Facebook. Естествено това не е напълно подходящо за места, където се вижда целият адрес, така че използвайте го разумно.