ALLE.BG - ПОМОЩНА ИНФОРМАЦИЯ

Магазин

С тази функционалност можете да добавите артикули във вашия сайт, които посетителите да поръчват по лесен и интуитивен начин. За всяка поръчка ще получавате известие и ще можете да я обработите през самия сайт.

Настройки на магазина

Най-важната стъпка за стартирането на вашия магазин е да преминете през списъка с настройки, за да укажете държавите, в които ще продавате, начините за плащане и доставка, заявките за фактури и др.
Магазин

Добавяне на артикули

Следващата стъпка е да добавите първия артикул, който искате да продавате. Всеки артикул трябва да има име, цена и снимка.
Магазин
За физическите продукти трябва да въведете размери и тегло, които ще се използват при калкулирането на цената за доставка.
Магазин
В настройките на всеки артикул ще видите раздела "Варианти", в който може да укажете различни варианти на текущия артикул. Първо трябва да изберете опциите, по които се различават вариантите. Това могат да бъдат Размер, Цвят, Стил и др.
Магазин
За всеки вариант може да укажете цена. Ако оставите полетата за основна цена и отстъпка празни, ще използват указаните в самия артикул.
Магазин
Списъкът с добавените от вас опции ще бъде видим от клиентите в страницата на самия артикул.
Магазин

Показване в сайта

На местата, на които искате да се покажат артикулите, трябва да добавите елемента Артикули от магазина. Това може да бъде страница "Продукти", началната страница или други специални промо страници.
Магазин
За дизайните Мини и Юнивърсал трябва да активирате и показване на количка за пазаруване в главната навигация. Може да го направите от самия елемент.
Магазин

Нова поръчка

Всяка поръчка на потенциален клиент минава през няколко стъпки. Препоръчваме ви да направите първата поръчка вие, за да видите как изглеждат тези стъпки и потенциално откриете нещо, което пречи да се завърши успешно една поръчка.
Ето примерна поръчка:
Всичко започва с бутона "Купи" в страницата на артикула.
Магазин
След като потребителят го натисне, ще се отвори неговата количка за пазаруване. В нея ще е добавена 1бр. от избрания артикул. Потребителят може да увеличи бройката или да го премахне.
Магазин
На следващата стъпка потребителят трябва да предостави контактна информация. Името и имейл адресът са за се свържете с него, а от избраната държава зависи какви данъци ще се добавят (вие сте ги указали в настройките на магазина).
Магазин
Ако сте разрешили заявки за фактура (от настройките на магазина), потребителят ще види екран, в който може да заяви фактура и предостави нужните ви данни.
Магазин
Следва изборът на доставка. В примера са показани полета, данните от който се предоставят на доставчика.
Магазин
След това е изборът на начин за плащане.
Магазин
Последната стъпка обединява информацията от всички стъпки преди това и дава възможност на потребителя да направи последен преглед, преди да я изпрати към вас.
Магазин
Последния екран информира, че поръчката е приета успешно.
Магазин
Ако сте активирали автоматично изпращане на съобщение за нова поръчка (от настройките на магазина), потребителят ще получи писмо на своя имейл адрес, съдържащо пълната информация за неговата поръчка.

Обработка на поръчките

За всяка нова поръчка ще получите известие.
В списъка с поръчки ще видите най-новите със статус "нова". Ако сте започнали подготовката за изпълнение може да маркирате поръчката като "потвърдена". По-късно може да я маркирате като "изпълнена" или "отказана". Може да маркирате поръчката и като "платена" или "изпратена" (към куриер).
Магазин
Тези статуси са само за ваше улеснение, като при промяната на някои от тях може да изпратите съобщение и до клиента (при получено плащане или изпращане към куриер).
На един екран виждате всички детайли на избрана от вас поръчка.
Магазин
Ако клиентът е избрал доставка с Еконт или Спиди, може с един клик да пуснете заявка към куриера, за да ви очаква.