ALLE.BG - ПОМОЩНА ИНФОРМАЦИЯ

Моите поръчки

След като сте добавили абонаментен планрегистрация на домейн или друга предлагана от Alle.bg услуга в пазарската си количка, натиснете оранжевия бутон (горе вдясно), за да завършите поръчката си. Ето стъпките през, които трябва да преминете:

1. Настройки на избраните услуги
Изберете периода, за който искате да активирате дадения план, периода, за който изкате да регистрирате избрания домейн и т.н. Тук може да въведете и код за отстъпка.

2. Преглед на поръчката
На тази стъпка можете да проверите отново услугите, които поръчвате и крайната цена.

3. Данни за фактура
Тук можете да попълните данните си, ако искате да ви издадем фактура за вашето плащане. Ако желаете да ви издадем проформа фактура, моля изпратете ни номера на поръчката си.

4. Плащане
Това е последната стъпка. В нея ще видите начините за плащане и нужната ви информация за всеки от тях.

Веднага след като получим плащането ви ще активираме поръчаните от вас услуги и ще стартираме регистрацията на избраните от вас домейни.

Начини на плащане

След като създадете поръчка, можете да я платете по един от следните начини:

Банков превод
На последната стъпка от създаването на вашата поръчка ще получите информация за банковата ни сметка и уникалния текст, който трябва да попълните като основание за превода.

PayPal
На последната стъпка от създаването на вашата поръчка можете да платите директно с PayPal. Ще видите бутон, който ще ви отведе в paypal.com за да платите.

ePay.bg или офис на Easypay
Можете да платите от микросметка или регистрирана в ePay.bg карта, както и в един от 2500+ офиса на Easypay.

SMS
Този начин за плащане е възможен само, ако поръчката ви е на стойност до 4.00лв. На последната стъпка от създаването на вашата поръчка ще получите уникален код, който трябва да изпратите с SMS на посочен номер.

Ваучер
Можете да направите плащане и с вече закупен ваучер за покупки в Alle.bg.

Статус на поръчка и фактура

От началната си страница можете да достъпите списъкът с вашите платени или очакващи плащане поръчки. Оттук можете да:
1. Видите отново данните за плащане на ваша поръчка.
2. Попълните данни за фактура, ако сте пропуснали да го направите, когато сте създавали вашата поръчка.
3. Свалите фактура за вече платена поръчка, за която сте попълнили данни за фактура (издават се до 5 дни след получено плащане).
4. Откажете поръчка.